Weer oliebollen bij de molen

Op maandag 31 december 2018 worden tussen 09.00 en 16.00 uur weer de heerlijkste oliebollen gebakken bij de molen.

De opbrengst van deze olliebollenbakkerij komt geheel ten goede aan het onderhoud van Molen de Arend. Zelf oliebollen bakken is voor de meesten onder ons, net als thuis een 4 sterrenmaaltijd creëren  , te hoog gegrepen. Dat moet je overlaten aan bekwame mensen die verstand hebben van mengen en kneden om de gouden bollen een smaak te geven die met een waardig afscheid van het jaar te maken heeft. In Terheijden is er maar een man die dat als de beste oliebollen beslag kan maken en dat is KEES ROMPA onze echte bakker van weleer. Bekend in de hele wereld omdat hij nog steeds zijn kennis overbrengt in landen die het broodbakken nog niet geheel onder de knie hebben. Dus een 4 sterren bakker met wereldervaring om de gouden bollen te laten smaken. Bovendien is Kees ook nog voorzitter van de Stichting Molen de Arend. Hoe mooi kan het zijn om in grote getale naar de molen te komen om oliebollen te halen voor een leuke laatste avond van het jaar. Degenen die de bollen scheppen en in de pan laat rijpen zijn HERMAN, BOUKE, ALEX EN YVONNE. Herman, De oud molenaar, staat bekend om zijn kennis van al wat met de molen te hebben heeft en is ook lid van het bestuur. Het aan werk zien van deze echte vakmannen is al reden genoeg om en kijkje te komen nemen bij molen De Arend. Wilt u vriend worden van Molen de Arend dan is deze dag een mooie gelegenheid. Alle betrokkenen bij Molen de Arend wensen alle inwoners van Terheijden en daarbuiten een liefdevol en gezond jaar toe.