Gezellige Nationale Molendag

Tijdens de Nationale Molendag op 13 mei werd ook de 275e verjaardag gevierd van de molen. Tevens werd gevierd dat de restauratie voltooid is. Op de schans bij de molen was een braderie, waar veel activiteiten waren voor kinderen. Wethouder Jan Willem Stoop kwam het feest officieel openen en bracht een mooie cheque mee vanuit Samen aan de Slag. De Stichting Molen de Arend mocht een prachtig bedrag van € 700 euro van het gemeentebestuur ontvangen.

Dat was nog niet alles, want ook de Rabobank kwam een cheque aanbieden, omdat 472 stemmen op de Stichting waren uitgebracht  bij de Clubkasactie, Dat was goed voor het mooie bedrag van € 399,84.

Als klap op de vuurplein mocht de stichting ook nog een bijdrage ontvangen van Groen Drimmelen, omdat deze politieke partij het waardeert dat de stichting zich inspant om de molen op een goede manier te beheren.

Het bestuur van Stichting Molen de Arend wil alle gevers van harte bedanken en natuurlijk ook onze nieuw vrienden, die zich tijden de molendag hebben aangemeld.