Wordt Vriend van de Molen

Je kunt de Stichting Molen De Arend Terheijden ondersteunen bij het behouden van onze Molen De Arend. De Stichting streeft er naar op grond van de opbrengsten na 2018. Het RSIN-nummer is 8534.34.876.

De Stichting is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 59349735.

Je kunt in onderstaand formulier aangeven hoeveel je jaarlijks of eenmalig wilt doneren. Als je over langere tijd een bedrag € 150,- per jaar of meer wilt schenken kan Stichting Molen De Arend Terheijden je helpen om de donatie voor jou zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Je kunt een eenmalige donatie overmaken op rekeningnummer NL75 RABO 0181 6698 11.

Wordt Vriend van de Molen

Aanmelden als vriend:

De Stichting Molen De Arend vertrouwt op de niet aflatende steun van vrijwilligers, vaklieden, sponsoren, subsidiënten en donateurs om de molen draaiende te houden en te onderhouden.

Bezoek ook de Molenwinkel

Naar de website